Alla inlägg under december 2016

Av Miss Hypokondriker - 12 december 2016 00:30

Idag var jag i samma rum där du tog din början i mitt liv. Dofterna är dem samma som när jag låg i sängen mitt i de mörkaste nätter och log. Fnittrade som en liten flicka till dina trollbindande texter. Samma texter som du säkert skapade till någon annan från början, som du sedan skickade vidare för att förtrolla alla in i din dans.

Rummet. Mitt gamla tonårsrum. Där så ofantligt många minnen skapats. Ditt jag flydde när livet tog en vändning i mitt tidiga vuxenliv. Men det enda som når min hjärna är du - du som inte ens andats i detta hus.

Jag kunde inte tygla mitt begär efter dig. Alla minnen kom för plötsligt. Så påfrestande att jag gjorde något förbjudet - jag skrev till dig.
Efter några ytliga meddelanden tog våra ord slut och det blev tyst igen, men min längtan var mer högljud än någonsin.

Presentation


En tjej på 20 år som går igenom livet med en sjukdom som innehåller alla obotliga sjukdomar - Hypokondri. Det jag vill få ut av den här bloggen är att få stöd av andra, samt få det motbevisat att jag inte är ensam. Dessutom så lättar de på trycket om jag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards